Sunday, January 15, 2012

Apropos mokkamenn, møkkamenn og deres kvinnelige entourager

Apropos høstens og vinterens merkverdige skue vedrørende tilsynelatende velmenende, men dog fullstendig verdiløse, innlegg til debatten rundt landets overfallsvoldtekter, fikk man et innslag som av og i seg selv oppsummerer essensen i problematikken. Rent de facto peker den nese til den, om det gjelder gjerningsmennenes etnisitet eller kvinners ansvar i den moderne verden. Den vil dermed også lett kunne kategoriseres under akronymet STIHIE (”So This Is How It Ends”) som AlternativeRight lanserte, og som jeg før har vist lokale eksempler av.
"Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne å fortelle om gårsdagens The Game konsert som var på Kick her i Kristiansand. For det første begynte showet når det egentlig skulle sluttet, han var altså fire timer for sein. Selv ble jeg så forbanna og provosert at jeg valgte å gå før selve konserten startet. Hvorfor kan du lese under. Det jeg så er seriøst noe av det sykeste og med nedverdigende jeg har sett i hele mitt liv.
Det er jo ingen tvil om at rappere er glade i damer, men det er snakk om å ikke dra opp lett påvirkelige jenter på scenen og behandle de som horer. Ei mørk brunette ble dratt opp på scenen og det var ganske tydelig at jenta var veldig full – og åpenlyst var villig til å strekke seg langt. Første gangen dro de opp kjolen på henne, og hylte «pop that pussy» – mens jenta gjorde det de ba om og litt til. Jeg stod seriøst å måpte.
Etterpå var jeg så i sjokk at jeg hadde seriøst frysninger. Kall meg gjerne gammeldags, men jeg gikk hjem. Etter hva jeg fikk høre ble konserten enda villere etter jeg hadde gått. Da ble jenta tatt opp på scenen igjen, og halvveis fingret av The Game sine artister. De slikket henne på puppene, dro av henne strømpebuksa, tok henne på og flashet you know what til hele publikum."

http://www.kristinaandersen.no/?p=11855


 
Postscriptum: det er en rekke blogger som omtaler denne konserten, både før og etter den gikk av stabelen, og påfallende nok er tilnærmet alle skrevet av unge, tilsynelatende ressurssterke kvinner som selv var en del av publikum (en representant for disse uttaler i forkant at aldersgrensen for inntreden til konserten "heldigivis var senket fra 18 til 16 år" slik at de yngre segmentene av befolkningen kunne få den med seg).